piątek, 13 listopada 2009

lubię eksperymenty ;)

Taaaaak... lubię robić coś, czego do tej pory nie robiłam ;) zawsze to coś nowego, innego... Przysnęłam wieczorem na chwilkę, zmęczenie i ból głowy przeszły, a nowe nabytki wołały "użyj nas" ;)
Po raz pierwszy kolorowałam stempel (tu użyłam kredek akwarelowych i wody), po raz pierwszy używałam pudru do embossingu :D No i powstała karteczka. I jak na eksperymenty, jestem z niej zadwolona (skromność została przy biurku i ogląda karteczkę ;))
pudry to "kaleidoscope transparent" i "chocolate brown" od Stampendous. Oj ciężko było uchwycić, że ten pierwszy się ładnie błyszczy (może rano się uda, jeśli słońce będzie świecić i będzie chciało współpracować). Za to mam teraz brokatowe jeansy :/ i dywan... i parapet też (chciałam się pozbyć resztek, które nie odpadły od kartki, za oknem). Ogólnie to ja brokatu nie trawię... Zwłaszcza, jak się panoszy wszędzie :/ bo to jest taka zaraza, co jest baaaardzo nieposłuszna...
No i próby zbliżenia na ów brokatowy embossing:

dziękuję za życzenia zdrówka :) w tej chwili lepiej się czuję i mam nadzieję że tak już zostanie :D

2 komentarze:

  1. Bardzo ladnie, ale....w nocy sie spi..:-))
    tym bardziej jak jest ktos chory :-))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails