niedziela, 10 lipca 2011

monochromatycznie - żółty i identyfikator

Jednym z tematów prac konkursowych na DLWC było: monochromatycznie, do wyboru żółty lub niebieski. U mnie padło na żółty (w życiu bym nie pomyślała, że na niebieski pomysłu nie będę miała ;)). Powstał więc kolejny albumik - zawieszka, który prezentuje się tak:




rozłożony:
(nie mam zdjęcia w pozycji wiszącej... jakoś nie pomyślałam na zlocie, żeby zrobić, a w domu jeszcze nie wisi)

Kolejną tematem był identyfikator. Mój zrobił się tak:
(najżmudniejsze było wyklejanie zawijaska mini ozdobami do paznokci... ufff...)

Była jeszcze jedna praca, ale to już innym razem (za dużo zdjęć na jeden post by było ;p). Prace na konkurs były do przygotowania w domu. Jak już pisałam, dla mnie niezły wyczyn, od czwartkowego popołudnia do piątkowego wieczoru wyrobić się z trzema pracami ;p

pozdrawiam raz jeszcze :*

1 komentarz:

  1. miodzio....bo i kolorek miodzio:)....identyfikator super....zwłaszcza ta różyczka!:0)...ach uwielbiam na nie patrzeć, bo ni w ząb mi one nie wychodzą....:(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails