piątek, 13 lipca 2012

bransoletki koralikowe

Siedziałam w ciemnym pokoiku przy lampce dającej tyle światła, że książki nie da się przeczytać, i dłubałam fioletową tunikę. Idzie powoli, po kilka rządków dziennie/co drugi dzień, ale idzie. Jak tak dłubałam, przypomniałam sobie o bransoletkach, które wydłubałam w tzw. międzyczasie... W innej czasoprzestrzeni ;)
Pierwsza - w odcieniu fioletu
 Druga - kolorowa :)
Wzór w pierwotnej wersji miałam ochotę ściągnąć z sieci, ale ostatecznie postanowiłam zaryzykować i jest mój własny :)
Jak widać - nieregularny :)

Te bransoletki właściciela nie mają, więc zawsze znaleźć mogą ;) Jak się podobają i ktoś chciałby taką nabyć, po lewej stronie widoczny jest mój adres... do galerii póki co nie wrzucam.

Wiem, że nie skaczę po blogach (stąd też pewnie cisza u mnie z waszej strony), ale jeszcze nadrobię. Dziecię młodsze za dni 4 będzie miało 10 m-cy. Jak podrośnie, pewnie więcej czasu na działanie i oglądanie mieć będę. Będę?! pewnie na emeryturze ;)
Koniec gadania, spać by się przydało ;)

pozdrawiam serdecznie tych, którzy tu jeszcze zaglądają (i tych, co nagle wpadli i dopiero zaglądać zamierzają)
buziale :***

7 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz!!!
    Kasiu, ja też sobie obiecuję, że nadrobię ale ... ale to ,,się nie da,, (a może ja nie potrafię się zmobilizować:)) Ja na ,,emeryturze,, jestem i .... no i nic z tego:):):)

    Kasiu, spokojnie, powoli do przodu .... Dzieciaki najważniejsze!!!
    Miłego dnia ... ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz sie wziełam do nawlekania, jak sie czymś zajmę to zapominam o całej sytuacji. Fajnie Ci wychodzą biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, ha, ha emeryturze? Ja do swojej mam daleko a co dopiero ty;) Fajnie pleciesz szydełkiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne bransoletki
    przejrzałam bloga i widzę że robimy to samo bo i ja ostatnio robię takie bransoletki i filc i sutasz
    pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne bransoletki, właśnie mi przypomniałaś, że chciałam sobie taką spróbować zrobić :D Tylko kiedy? Hmmm masz rację, na emeryturze :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails