wtorek, 7 sierpnia 2012

dziś kulinarnie - obiad "na winie" :)

czyli co się nawinie to do gara/na patelnię :) Obiad resztkowy znaczy się, który u nas dość często występuje i z reguły za każdym razem ma inny skład.

Na moją patelnię trafiły:
250g mięsa mielonego - podsmażyłam
1 cukinia duża - pokrojoną dorzuciłam do mięsa
pół cebulki - drobno pokrojoną też dorzuciłam (można wcześniej podsmażyć, ale nie chciało mi się ;))
przyprawiłam solą
2 duże pomidory - pokroiłam i dorzuciłam jak cukinia się troszkę podsmażyła. Dusiło się to chwilę. Dosypałam bazylię, paprykę, czosnek granulowany (nie miałam świeżego, gdyby był, wylądowałby wcześniej z cebulką), pieprz.
Dodałam koncentrat pomidorowy.
W międzyczasie do gara trafiło jakieś 250g makaronu świderki. Makaron przelany zimną wodą i odcedzony trafił na patelnię.
Na osobnej patelni (wiem, wiem, z grilla byłoby lepiej) podsmażyła się mała cukinia, przyprawiona solą i pieprzem (czosnek się skończył) i na koniec wskoczyła na gotowe danie.


Smacznego :)

P.S. ponieważ obiad ugotowany wcześniej niż będzie podany nie dodawałam żółtego sera, który zostanie (może) dorzucony po podgrzaniu dania :)

P.P.S. proporcje mogą być inne, ja wpakowałam to, co miałam (głównie o mięso mi chodzi;))

P.P.P.S. gdyby ktoś wypróbował przepis, dajcie znać, czy smakowało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails