wtorek, 11 czerwca 2013

szydełkowy kapelusz/ gehäkelter Hut

Sezon zimowych czapek minął, moja panna potrzebowała czegoś na lato. Tak więc z włóczki Forever Crochet z Alize (nr 50860) zrobiłam jej letni kapelusik.

Die Wintermützensaison ist vorbei, meine Fräulein brauchte was für den Sommer. So hab ich aus Forever Crochet von Alize (Nr. 50860) einen Sommerhut gehäkelt.



 


Dziś uszyłam sobie koszulkę na lato, ale zdjęć na chwilę obecną brak.
Pozdrawiam serdecznie :*

Heute habe ich mir einen Sommershirt genäht, aber hab noch keine Bilder gemacht. 
Liebe Grüße :*

2 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie potrafię robić własnoręcznie kapeluszy ani czapek więc pozostaje mi ich kupno. Dlatego wiem, że świetnej jakości produkty są w hatfactory gdzie na dobrą sprawę za każdym razem zamawiam sobie jakieś nowe nakrycie głowy.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails