niedziela, 9 czerwca 2013

urodziny i spodenki chłopięce z Mańkiem Złotą Rączką / Geburtstag und die Jungshose mit Handy Manny

W czwartek moje starsze dziecię skończyło 6 lat. Na przyjęcie w przedszkolu upiekliśmy "muffiny piratowe" :)

Am Donnerstag wurde mein größeres Kind 6. Auf die Party im Kita haben wir "Piraten-Muffins" gebacken :)


Mój mały duży synek :)

Mein kleiner großer Söhnchen :)

Sklep z materiałami trochę spóźnił się z dostawą, ale wczoraj uszyłam młodemu spodnie w prezencie urodzinowym. Synu zadowolony bardzo, co mnie bardzo cieszy :)

Der Stoffladen hat sich mit der Lieferung ein bisschen verspätet, aber ich hab gestern die Hose als Geburtstagsgeschenk genäht. Der Sohn ist sehr zufrieden, was mich sehr freut :)







Spodnie w akcji ;)

Die Hose in Aktion ;)







Na podstawie wykroju z Ottobre 3/2013 (oryginał ma dwie kieszenie, u mnie jedna ze względu na Mańka na nogawce ;))

Nach dem Schnittmuster von Ottobre 3/2013 (im Originall gibt's zwei Taschen)



Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli wam życzę :*

Herzlichen Gruss u. einen schönen Sonnteg wünsch ich euch :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails