środa, 7 września 2016

bezmózga czacha

Znaczy się po przejściach. 
Zaczęło się od wyliczeń. Coś skopałam, ale wyliczenia o 3-4 godzinie w nocy mogą być błędne. Należałoby je w dzień sprawdzić, poprawić, czego nie zrobiłam, Przystąpiłam do działania, krojenia, szycia. Po zmontowaniu 8 bloków uznałam, że pruć mi się nie chce. Szyłam dalej. Po zszyciu wszystkich bloków zaczęły się wątpliwości. Bo że krzywo, to raz, ale żeby czacha mózgu nie miała... Znaczy się przezroczysta była... Wizja prucia jednak skutecznie mnie od poprawek odstraszyła ;) No i tak szyłam, przepikowałam, lamówkę przyszyłam i jest. Prosto to ja się chyba nie nauczę ;) Chociaż może jak nie skopię wyliczeń to i prosto wyjdzie. Tym razem patchwork o wymiarach ok. 140x120 cm.







Jakby nie było, zabawa fajna, zmuszająca do myślenia, ale i relaksująca.
Kilka fot z komórki na dokładkę:





Pozdrawiam, korzystam z wolnego w pracy i zmykam na chwilę do szydełka

xoxo

16 komentarzy:

  1. Duzy ten patchwork wyszedl, ale czacha jest spoko..Twoj pomysl i Twoja praca i to sie wlasnie liczy..Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to idea, good luck!!!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the article, I was very excited to read it also check
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ប្រដាល់ថៃ

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. a8dbfe25ecbc339f7a4c62360ff6d994
    website kurma
    numara onay
    sms onay

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your explanation, very good content. d6f23c03dca81a6f4f7342cb83f664af
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails