piątek, 2 października 2009

ostrosłup prawidłowy czyli fioletowo-brązowe chwile ulotne

Cierpię na bezsenność... W związku z tym urodził się fioletowo brązowy scrapek dla mojej mamy na pamiątkę wspólnego pierwszego urlopu z wnuczkiem :) Miał to być zwykły kwadratowy scrapek, ale nagle wpadło mi do głowy takie coś :) zawsze to coś innego :D i łatwiej umieścić na jakiejś półeczce. Być może będzie on wiszącym scrapkiem :)
No to kilka zdjęć:
kolejna strona:
i następna
z góry:
i kilka zbliżeń na szczegóły:



No i kolejna karteczka (maszyna się zbuntowała kompletnie :/ chyba wyląduje w maszynowym szpitalu ;))


Karteczka oczywiście (tak jak poprzednia) na okazję Światowego Dnia Kartki :D

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :) Miłego dnia :D

7 komentarzy:

  1. nono ale ciekawe pomysły tutaj widzę :D ostrosłup cudny :D
    A karteczka również piękna :)
    Eh biedna maszynka .. :( nikomu nie życzę szpitala ;) to horror!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) a szpital - cóż... ale jak jej coś dolega to lepiej wyleczyć niż wyrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka urocza.
    A scrapek pomysłowy, no i rzeczywiście łatwiej go ułożyć na półeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaardzo pomysłowy scrapik, w życiu by mi do głowy nie przyszło... :) No i karteczka tez bardzo ładna :)
    Aż strachpomyśleć jak ładne będą karteczki, kiedy maszyna będzie w 100% sprawna... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo ładna a scrapek niepowtarzalny! Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaś kartka super!:) Ostrosłup genialny:D

    A co do maszyny... Popytaj jakiegoś znajomego może będzie się na tym znał...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! pokazny ten ostrosłup ! Fajny taki na biurko, zeby postawić;*
    a kartka bardzo mi sie podoba:)
    I czekam na zdjecia z alp, bo mnie ciekawią bardzo ;D ja swoje tak za 2 dni albo jutro dodam;*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails