niedziela, 14 sierpnia 2011

klimatycznie!!! :)

Dziś miało być bolerko zrobione na szydełku ;) ale jest coś innego...
Popołudnie spędziliśmy w Zagórzu Śląskim, a raczej nad Jeziorem Bystrzyckim (jakieś 15km od domu a pierwszy raz się tam razem wybraliśmy... wstyd! ;)). Poszliśmy na obiad do klubu plażowego i... aż mi dech zaparło... czemu? Bo pstrąg smażony był pyszny? aj tam... owszem, był, ale to nie to ;)

Na zdjęciu poniżej fragment tego, co zobaczyłam ;) Widzicie to spojrzenie małego człowieka? Chcecie zobaczyć więcej? W takim razie klik tutaj i proszę bardzo :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :***

5 komentarzy:

  1. Zobaczyłam :) Muszę się tam wybrać przy okazji :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne miejsce, szkoda że tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle razy byłam w Zagórzu a tam nie trafiłam, a szkoda. Trzeba będzie odwiedzić to miejsce. Moje klimaty:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego takich miejsc nie ma w pobliżu Szczecina? :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha ha....jego mina....bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails