sobota, 21 sierpnia 2010

Dziewczyny lubią brąz...

a słońce o tym wie... :D
UHK rzuciła wyzwanie kartkowe na Polki Scrapują, miał być tylko brąz, reszta do woli, jak kto chce :)
Więc zabrałam z pokoju to, co brązowe i co mogło się przydać i wyniosłam się na balkon :) takie połączenie przyjemnego z pożytecznym ;p
Tak dzisiaj wyglądał mój kącik scrapowy:
Słoneczko świeciło i przygrzewało (oczywiście nadal grzeje:)) i powstała taka brązowa karteczka:znów kwiatuszki z wytuszowanej tuszami latarni morskiej kalki technicznej + Prima flowers + kwiatki latarni morskiej
ILSowy stempelek z embossingiem na gorąco na kalce, papier ręcznie czerpany (zaczerpany z jakiegoś albumu ;)), postemlowany fragment starej książki (kolor kartki naturalny - tak, tak wiem, czysta profanacja...) i opakowanie po cukrze :)
i środeczek:
Tak więc dziś sporo brązu i sporo tuszu ;)

Pozdrawiam serdecznie :*

13 komentarzy:

  1. A mówi się, że brąz to kolor dla starszych pań ;) A tu, proszę, co i rusz jakaś młodziutka dama świetnie sobie z nijm radzi. No chociażby to co Ty tu Kasiu zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką. Piękne brązy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka kartka! Podziwiam Twoje kwiatki z kalki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale REWELACJA! pięknie łączysz odcienie brązu! :)) kartelucha świetna ;P

    P.S. No to skoro już możesz komentować... to powinnaś nadrobić zaległości :DD masz duuużo postów do skomentowania podczas mojej nieobecności... ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonecznik widzę słonecznik :)
    o tak dziewczyny lubią brąz ;) kartka wyszła przednio !! 100% handmade ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super kartocha! Też miałam ochotę zrobić,ale nie starczy mi chyba czasu:>

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kacik pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S.
    Jakby co to nie wiem dlaczego, ale moje posty się nie uaktualniają. Jak chcesz zaglądać do mnie, musisz próbować co jakiś czas na starym zapisie. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka. A na zdjęciu uroczo wygląda słonecznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no pięknie wyszło! gazetkowe tło mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie,zajrzałam przypadkowo , piękne brązy ,trudno jest przy takim kolorze osiągnąć super efekt,ale Tobie się to udało rewelacyjnie .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka! Ja bym powiedziała, że jest czekoladowa... Tak mnie się kojarzy smakowicie. :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails