poniedziałek, 30 sierpnia 2010

kawałek lata

W Art-Piaskownicy kawałki lata ;) Więc i ja zatrzymuję lato na dłużej i wrzucam kilka swoich zdjęć (na fotopróbach część już była, ale zbieram tutaj kilka w jeden post). Moje kawałki lata z różnych miejsc:
Wieleń Zaobrzański:

dla mnie to jak najbardziej lato w pełni :D

Darmsheim

krzaczek w dwóch odsłonach (w Ehningen)

i wiatraczki - również w Ehningen
Mam nadzieję, że lato jeszcze nie odchodzi i zostanie z nami chociaż do rozpoczęcia kalendarzowej jesieni :) czego wszystkim ciepłolubnym istotkom (w tym i sobie) z całego serca życzę :D
pozdrawiam gorrrąco :*

2 komentarze:

  1. piękne lato u Ciebie, oby takie powróciło znowu, bo inaczej smętnie będzie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato, lato, lato ach to ty... Piękne zdjęcia.
    A u mnie jakoś tak jesiennie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails