wtorek, 29 września 2009

Światowy Dzień Robienia Kartek za pasem ;)


już 3go października będzie Światowy Dzień Robienia Kartek. Z tej okazji powstała już jedna karteczka (oczywiście jeszcze bez fotek, bo robiłam wieczorem) :) fotki w terminie późniejszym :)
mój angielski meeeega kuleje, ale szczegóły albo na stronie WCMD, albo zerknijcie do Mirabeel (tak, jak ja to zrobiłam ;p):)

edit:
spać mi się nie chce, więc postanowiłam pozaglądać na blogi :)
a przy okazji po raz pierwszy pozbierać info, co gdzie dają ;p chętnych na słodycze jak zwykle widzę masa ;o to i ja ustawiam się w kolejce (czasy kartek za nami? e chyba nie, bo ze słodyczami to dopiero będą kartki :D)
i tak oto CANDY DO ZDOBYCIA
Idę spać... już trochę późno się zrobiło...
hmmm... jak to dziwnie, jak sobie codziennie przed snem uświadamiam, że rano do pracy wstawać nie muszę ;) że mam czas dla brzdąca... tylko ten wstrętny gips ściąga mnie na ziemię i przypomina, że jeszcze 2 tygodnie będzie mi się niewygodnie spało, siedziało, o chodzeniu nie wspomnę :( ale za to mam głowę pełną pomysłów :D które mam zamiar zrealizować będąc na zwolnieniu (a to zapowiada się przynajmniej do końca października)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails