sobota, 13 lutego 2010

komplet w brązach

Bezsenność mnie dopada ostatnio :( rano oczywiście jest problem ze wstaniem, ale za przysłowiowe Chiny zasnąć nie mogę. Dłubać nie bardzo mi się chce (wena sobie poszła), to tylko pokażę wam, co powstało jakiś czas temu.
Otóż był to komplet dla Szalki wykonany w ramach zabawy, o której kiedyś pisałam. Na ów komplecik składają się albumik i notesik:
tył 'albumu'
wnętrze z trzema kieszonkami (na miniaturce przykład umieszczenia zdjęć, może być coś innego - tu już dowolność pozostawiam Agnieszce ;D)
wnętrze hmmm... tyłu ;) zawierający dwie mniejsze kieszonki
i dodatkowo kartka
Albumik wykonany jest na bazie kopert. Jakoś tak przyszły mi do głowy właśnie koperty. Posklejałam, poskładałam, obkleiłam, ozdobiłam... ;) ponieważ papier jest dość kontrastowy sam w sobie, z ozdobami postanowiłam nie przesadzać i z założenia miało być delikatnie i minimalistycznie. Mam nadzieję, że obdarowanej się podoba ;)
Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, robione były w nocy przed zapakowaniem w kopertę (a że od razu ją zakleiłam, nie robiłam zdjęć przy normalnym dziennym świetle).


Wczoraj natomiast otrzymałam od naczynia glinianego wyróżnienie, ale przekażę je w następnym poście :) Za wyróżnienie jeszcze raz dziękuję :)

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł!A kartka super

    OdpowiedzUsuń
  2. !! ale cudeńko!!
    bardzo mi się podoba ten komplet!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik i jaki pomysłowy album! :)
    Karteczka też bardzo mi się podoba!
    Mamy takie same papiery :D tylko jakoś nie mam czasu ich użyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo :)
    Karola, mi jakoś te papiery do niczego nie pasowały od długiego czasu, odleżały swoje i bum... właśnie one mi podpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny komplecik! cudowne sa te odcienia brazu i przydymionych róży oraz bieli. wszystko tak ładnie sie zgrało! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. no bardzo elegancki, fajowy komplet

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały albumik...piękny brązik:)Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails