poniedziałek, 25 stycznia 2010

nie twórczo... ale znów wyróżnieniowo :)

Ponad tydzień temu Joasiunia przekazała mi wyróżnienia:
Asiu, jeszcze raz bardzo dziękuję :)
Wiecie jakie było uzasadnienie? A co, napiszę wam ;) "za wszechstronne uzdolnienie, od którego się kręci w głowie;D"
Mam tylko nadzieję, że mdłości od kręcenia nie występują ;)

Wyróżnienia wysyłam dalej w świat :)
otrzymują je:
rachel - za te nastrojowe karteczki i ładniutkie albumy i...
Peninia - wiem, wiem, znowu ;) ale nie mogę się oprzeć :) za to krawieckie zacięcie, za karteczki...
anya.es - za piękne frywolitki, które bardzo lubię oglądać (bo o robieniu mowy nie ma ;)) i tildy i...
Pejtoon - bo u niej są zawsze cudne kartki i cudniejsze notesy ;)
Dorota - te scrapuszka, kartki, hafty, hafciki... och, ach!!!
Ulla - bo jej przepiękne figurki OOAK przyprawiają o mega pozytywny zawrót głowy
Titania - u niej zawsze coś się ciekawego znajdzie ;) rewelacyjne prace i tyle wiadomości o Walii...
Szalka - za rożnorodność prac...
i tak mogłabym wymieniać i wymieniać ;) tym razem jednak wyróżniam właśnie te osoby :) w końcu jak wyróżnienie, to wyróżnienie ;)
posta piszę od wczoraj i może w końcu mi się uda go skończyć ;)
no to kończę ;p
pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę

7 komentarzy:

  1. Przyleciałam ! Dziękuję serdecznie ! Pozdrawiam - buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie? Dziękuję!! Ach sam zaszczyt :)
    Dziękuję dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Kochana ślicznie dziękuję to miłe...ze pamietasz i odwiedzasz mnie...ach uroczo mi :))Buziaki i przytulasy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie! Tym bardziej miło, że dostaję je od tak wszechstronnie uzdolnionej kobietki! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo za wyróżnienie. Cieszę się że do mnie zaglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję!!!!!! dużo błogosławieństwa kochana ci życzę!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails