poniedziałek, 4 października 2010

lubię...

napisałam, że napiszę, więc piszę...
ale troszkę złamię reguły zabawy ;)
może mnie nie zlinczujecie za to... ;p
łamię pkt 1. (napisz, kto cię zaprosił) - zaprosiło mnie osób kilka, nie wymieniam, bo nie chcę nikogo pominąć ;p
pkt 2. (10 rzeczy, które lubisz) - tego nie łamię ;) choć ciężko wybrać te 10 rzeczy, które lubię (nazbierałoby się duuuużo więcej)
i tak sobie teraz dumam - w sumie to nie wszystko rzeczy, ale i tak lubię ;)

łamię pkt 3. (zaproś 10 osób) - nie zapraszam nikogo, bo chyba wszyscy już brali udział w zabawie (a jak się znajdą duszyczki, które jeszcze się nie wyspowiadały z lubienia, to czujcie się zaproszone do zabawy :D)

foto autorstwa mego ;) komórką, ale podoba mi się (ach, ta moja skromność!)

pozdrawiam serdecznie :*

edit:
ach ach ach... delfiny... lubię, uwielbiam!!!
(o to chodziło?) ;)

4 komentarze:

  1. Ja też lubię upalne lato:)

    Ile ja bym teraz dała aby na termometrze było 28 stopni:)

    Dziś nie mogę narzekać na pogodę, bo jest nawet ciepło i co najważniejsze słoneczko pięknie świeci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. - zielona herbata
    - czytanie
    - zapach wiosny

    jestem na TAK! :D

    pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jest jeszcze cos co uwielbiasz robic a nie napisalas...:-))
    czy to pole to u mnie? bo mi cos znajomo :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. bałaganić?
    spać?
    itd, itd...

    tak, u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails