czwartek, 21 października 2010

notes

Wraz z albumikiem powstał notes w brązach. Polowałam na odpowiednie światło, ale przy dzisiejszej pogodzie ciężko było :( Ale jakoś się udało i zdjęcia są.
Oto on:
papier 7gypsies (jak dobrze pamiętam) potraktowany stempelkami Prima Marketing + bezbarwny puder do embossingu
Gniecione i tuszowane kwiatki i listki z glossy accents
Stempelki (hmmm ratunku! skleroza! nie pamiętam firmy) + embossing na gorąco + crackle sccents
tył:
tylna okładka wewnątrz posiada kieszonkę
Jak widać, pojawiły się przeszycia... maszynowe! Co oznacza, że maszyna po karze odbytej w szafie jakby troszkę się wystraszyła, że chcę ją wymienić na inną i szyje. Jak długo da radę? Oby jak najdłużej :)

Dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze :D
Pozdrawiam serdecznie i miłej nocy życzę :*

9 komentarzy:

  1. bardzo ładny notes, strasznie podoba mi się ten motyw kwiatowy, świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny ! a jaki ma klimat!... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł świetnie. Przeszycia, tuszowania, spękania...ma klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boski!!! Bardzo mi się podoba, taki dopracowany :)
    Super :)
    Co do maszyny .. oby jak najdłużej :)
    Ps. zazdroszczę tej pogody, u mnie deszcz, chmury ... ach

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Te kolory, dodatki... aż ślinka cieknie. I żyrandole.... oj jak one mi się podobają.....
    Mam nadzieję, że maszyna przemyślała swoje postępowanie i postanowiła się poprawić, i współpracować jeszcze baaaardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! bardzo mi się podobają kwiatki i pomysł na kieszonkę w środku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!!! zdecydowanie najbardziej lubię Twoją "brązową" twórczość - cudnie radzisz sobie z tym kolorem ;))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails